بلاگ

گریس شل، فوکس، کلوبر 3 برند پرفروش گریس خارجی

گریس شل، فوکس، کلوبر 3 برند پرفروش گریس خارجی

شل، فوکس و کلوبر به عنوان 3 برند پر فروش گریس خارجی با بهترین کیفیت و بالاترین عملکرد در صنعت شناخته شده‌اند. در این مقاله، ما اطلاعاتی را در خصوص این سه برند پرفروش تدارک دیده‌ایم تا با خواندن آن، شناخت بهتری درباره آن‌ها پیدا کنید. پیش از پرداختن به اصل مطلب، به یک معرفی اجمالی درباره هر سه مورد می‌پردازیم. پیش از پرداختن به محصولات، بهتر است کاربرد این سه برند پرفروش در صنعت را با هم بخوانیم.

 

گریس شل

برند شل (shell) در کشور بریتانیا، در سال 1897 توسط مارکوس ساموئل و برادرانش تاسیس شد. این شرکت در ابتدا در زمینه‌هایی که به صنایع نفتی هیچ ارتباطی نداشت، فعالیت می‌کرد و چند سال بعد در طی تغییرات و اتفاقاتی که در آن زمان رخ داد، این شرکت روی به فعالیت در زمینه محصولات نفتی آورد. در سال 1907 با ادغام دو شرکت بزرگ رویال داچ و شل، شرکت رویال داچ شل به وجود آمد.

شرکت رویال داچ شل از آن دسته از شرکت‌هایی است که تحول بزرگی در حوزه فعالیتشان به وجود آمده است و در عین حال موفق نیز شده‌اند. این شرکت امروزه یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان محصولات روانکاری می‌باشد که فروش آن‌ها روزانه در حال افزایش است.

 

بررسی کاربرد گریس شل

گریس شل را می‌توان در صنایع و سیستم‌های مختلف مانند صنعت خودروسازی استفاده کرد. از جمله گزینه‌ها می‌توان به روغن کاری درب، لولا، داخل گلگیر، قفل و … اشاره کرد. بنابراین، استفاده از آن برای موتور سیکلت، تراکتور، کامیون و به طور کلی ماشین آلات توصیه می‌شود. در صورت تمایل به مشاهده لیست محصولات گریس شل روی لینک فوق کلیک نمایید.

همچنین می‌توان از آن در ماشین‌هایی که در بخش مواد غذایی کار می‌کنند استفاده کرد، زیرا بی رنگ، غیر سمی و بی بو است. به لطف این ویژگی‌ها، تضمین می‌کند که فرآیندهای غذایی در طول تولید دچار آلودگی نشوند. این نوع گریس همچنان دارای مقاومت در برابر آب، محافظت در برابر رطوبت و اکسیداسیون است. با این کار، می‌توان از آن در وسایل نقلیه دریایی مانند قایق، جت اسکی و تجهیزات ماهیگیری و استخرها نیز استفاده کرد.

 

پر فروش‌‌ ترین گریس شل، SHELL GADUS S2 V220

گریس‌‎های Shell Gadus S2 V220 در انواع گرید (00، 0، 1 و 2) گریس‌های چند منظوره و با فشار شدید بر اساس ترکیبی از روغن‌های معدنی با شاخص ویسکوزیته بالا و غلیظ کننده صابون لیتیوم هیدروکسی هستند. این گریس‌ها برای روانکاری چند منظوره نورد و یاتاقان‌های ساده و همچنین لولاها و سطوح کشویی مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

پرفروش‌ترین گریس شل، SHELL GADUS S2 V220 
بنر تماس با ما ورژن 7

گریس فوکس

برند فوکس (FUCHS) یک سازمان انحصاری است که توسط دیتر فوکس در سال 1952 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در آلمان قرار دارد. شعار این کمپانی تولید محصول با کیفیت بوده و هدف آن جلب رضایت مشتری است. به همین دلیل این برند توانسته در این مدت کوتاه طیف وسیعی از نیازمندی‌های صنعت روانکاری را تامین و با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش گسترده در کنار رقبا در بازار رقابتی امروز به فعالیت خود به عنوان یکی از فعالین صنعت ادامه دهد.

 

بررسی کاربرد گریس فوکس

روان کننده‌هایی هستند که از روغن پایه و یک عامل غلیظ کننده مخصوص آن ساخته شده‌اند. برای افزایش خواص متفاوت، مواد افزودنی به گریس‌ها اضافه می‌شود. طیف محصولات جامع گریس FUCHS راه حل‌های ایده آل فنی و اقتصادی را برای بیش‌ترین تعداد ممکن در برنامه های کاربردی گریس ارائه می‌دهند. به منظور مشاهده قیمت محصولات گریس فوکس وارد لینک مربوطه شوید.

زمینه‌هایی که فوکس می‌تواند نیاز آنها را تامین کند عبارتند از: گریس برای روانکاری بخش مرکزی، برای درجه حرارت بالا، برای رولبرینگ و بلبرینگ، برای صنایع حمل و نقل، گریس چند منظوره و گریس چرخ خودرویی.

 

پرفروش‌‌ترین گریس فوکس، CASSIDA GREASE EPS 2

گریس فوکس کسیدا ای پی اس fuchs cassida eps 2، یک روان کننده بسیار پر طرفدار با کارایی بالا است که به طور ویژه برای روانکاری ماشین آلات در صنایع فرآوری و بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی به کار گرفته می‌شود.

این گریس بر اساس یک ضخیم کننده پیچیده آلومینیومی، مایعات مصنوعی و افزودنی‌های انتخاب شده برای توانایی آنها در برآوردن نیازهای سختگیرانه صنعت غذا و نوشیدنی تولید شده است. دارای گواهینامه NSF برای استفاده در مواردی که احتمال تماس تصادفی با غذا وجود دارد.  

 

گریس کلوبر

برند کلوبر (Kluber) در مونیخ واقع شده است. بنیان گذار این شرکت شخصی بود به نام تئودور کلوبر که اولین فعالیت این شرکت را با تولید روغن معدنی آغاز کرد و از سال 1990 به بعد به تولید انواع گریس، روغن صنعتی و روانکارهای تخصصی پرداخت. این سازمان علاوه بر ارائه طیف گسترده‌ای از روان کننده‌های تخصصی، تبدیل شدن به یک شرکت پیشرو با رویکرد آینده نگر را در نظر دارد. همچنین توانسته است با ارائه گریس‌های تخصصی‌اش در عرصه صنعت جهانی شود.

 

بررسی کاربرد گریس کلوبر

محصولات این برند در زمینه‌های صنعتی بسیاری از جمله بلبرینگ‌های عناصر نورد در معرض سرعت‌های زیاد و دمای بسیار بالا، صنایع غذایی و صنایع دارویی کارایی دارند. این گریس‌ها دارای ویژگی‌هایی مانند فشار و مقاومت خوب نسبت به سایش، اطمینان از ماندگاری طولانی مدت، خاصیت محافظت در برابر خوردگی، افزایش طول عمر بلبرینگ‌ها، سازگار با محیط زیست و مقاومت در برابر درجه حرارت پایین هستند. شما می‌توانید به منظور دریافت استعلام قیمت تمامی محصولات گریس کلوبر با ورود به لینک فوق خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

پرفروش‌ترین گریس کلوبر، KLUBER ISOFLEX NBU 15

گریس کلوبر ایزوفلکس ان بی یو 15، یکی از شناخته شده‌ترین گریس‌های یاتاقان دوکی در بازار است. در مقایسه با بیشتر گریس‌ها بسیار گران است اما برای همیشه وجود داشته است و برای کاربردهای بلبرینگ با سرعت بالا عالی است.

پرفروش‌‌ترین گریس کلوبر

کلام آخر

با گریس شل، فوکس و کلوبر به عنوان 3 برند پر فروش گریس خارجی آشنا شدید ؟ در این مقاله در نظر داشتیم به معرفی این 3 برند، بررسی کاربرد آن‌ها و پرفروش ترین این گریس‌ها بپردازیم. تلاش ما به منظور کسب و افزایش آگاهی شما به منظور خریدی دقیق و مطمئن‌تر است. امیدواریم در این زمینه اطلاعات مفیدی را به شما منتقل کرده باشیم.

سوالات متداول

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *