برای دانلود دفترچه محصولات بهران کلیک کنید!

دفترچه روغن بهران

دفترچه زرد بهران که به عنوان راهنمای کاربرد و مشخصات محصولات شرکت نفت بهران عرضه شده و منبعی معتبر و کامل برای آشنایی هرچه بیشتر مصرف‌کنندگان با زمینه روانکاری است.

این کتاب می‌تواند در مدیریت و اجرای برنامه‌های روانکاری ماشین‌آلات متنوع از مراحل اولیه‌ی انتخاب روغن و راه‌اندازی دستگاه‌ها تا مراحل نگهداری، تعمیر و تعویض روغن، مرجع مطمئنی برای متخصصان گرامی باشد.

این دفترچه شامل 185 صفحه بوده و از صفحه 182 تا 185 لیست محصولات قرار گرفته است.

آشنایی با اطلاعات پایه روانکاری، ویژگی و کاربردهای آن‌ها و معرفی انواع روانکارها از مهم‌ترین مبحث‌هایی هستند که در این کتاب به آن‌ها پرداخته شده و سبب دستیابی به حداکثر کارایی و کاهش خسارت‌های ناشی از روانکارهای نامناسب و بی‌کیفیت می‌شود.

 

دفترچه زرد بهران دارای چند بخش است؟

دفترچه زرد رنگ محصولات بهران دارای 7 اصلی بخش مختف زیر است:

  1. روغن‌های موتور
  2. روغن‌های صنعتی
  3. سیالات خنک‌کننده
  4. گریس‌ها
  5. روغن‌های فرآیند
  6. پارافین واکس
  7. محصولات تکمیلی
دفترچه زرد بهران

در دفترچه روغن بهران انواع گریس‌ها، روغن‌های موتور، صنعتی، خنک‌کننده، پارافین واکس و محصولات تکمیلی همراه با مشخصات آن‌ها نوشته شده است. به طور مثال در بخش روغن‌های صنعتی شما می‌توانید انواع زیر مجموعه‌های این دسته از روغن‌ها را مشاهده کنید که به صورت زیر دسته‌بندی شده‌اند:

با کمک دفترچه و کاتالوگ زرد بهران می‌توان با انواع سیالاتی که شامل دسته‌بندی بالا می‌شود آشنا شده و هرکدام را به صورت تخصصی و کاربردی مورد بررسی قرار دهیم.

برای مثال در دسته‌بندی روغن‌های انتقال حرارت، با روغن بهران حرارت آشنا می‌شویم:

در این صفحه می‌توان توضیحات، مزیت‌ها، مشخصات فیزیکی‌ و شیمیایی، گرانروی، شاخص گرانروی، نقطه اشتعال، نقطه ریزش و دانسیته این روغن را به طور واضح مشاهده کرده و با بررسی روغن مورد نیاز خود به راحتی روغن مورد نظر خود را خریداری کنیم.

برای مشاهده یک مثال دیگر به صفحه 150 این کتاب می‌رویم:

در این صفحه کتاب به بررسی توضیحات، مزیت‌ها، مشخصات فیزیکی و شیمیایی، ظاهر روغن، گرانروی، نقطه ریزش، دانسیته و آزمون خوردگی سوزن روغن بهران بافت، از دسته روغن‌های نساجی می‌پردازد.

کاتالوگ و دفترچه زرد بهران
کاتالوگ و دفترچه زرد بهران
کاتالوگ و دفترچه زرد بهران
کاتالوگ و دفترچه زرد بهران
کاتالوگ و دفترچه زرد بهران