بلاگ

سه ضد یخ پرمصرف و پرفروش در ایران

سه ضد یخ پرمصرف و پرفروش در ایران

با توجه به فرا رسیدن فصل سرما، قصد داریم به مهم‌ترین دغدغه رانندگان یعنی انتخاب ضد یخ خوب اشاره کنیم. مهم ترین استفاده ضد یخ در روزهای سرد زمستان است. همچنین در فصول گرم سال نیز می‌تواند از خوردگی قطعات و جوش آوردن جلوگیری به عمل آورد. در واقع ضد یخ / ضد جوش مکملی است که نقش مهمی را در خنک کردن موتور ایفا می‌کند. با ما همراه باشید تا سه ضد یخ پرمصرف و پرفروش در ایران را باهم بررسی کنیم.

 

1. ضد یخ بهران بهمن

ضد یخ بهران بهمن از دیگر ضد یخ‌ های تولید شده توسط شرکت نفت بهران است که در بازار فروش بسیار بالایی دارد. دلیل این امر آن است که این محلول برای عملکرد مطلوب در انواع موتورهای بنزینی و دیزلی سبک طراحی شده و دارای پایه اتیلن گلیکول است. به همین جهت می‌توان در انواع خودروها از آن استفاده کرد.

در ضد یخ‌ های مبتنی بر پایه اتیلن گلیکول از مهارکننده‌های تثبیت شده استفاده شده است. منظور از مهارکننده‌های تثبیت شده به تاخیر انداختن نقطه جوش است. علاوه بر این ضد یخ بهران بهمن با اسیدهای آلی ترکیب شده و برای محافظت از احتمال ایجاد خوردگی مناسب است. ترکیبات تشکیل دهنده ضد یخ بهران بهمن سازگاری مناسبی با آب سخت دارد و با توجه به سیال بودن در آب، غیر قابل اشتعال و آشامیدن است.

این محصول با ترکیبی از پایه اتیلن گلیکول با آب رادیات به میزان ۵۰/۵۰ می‌تواند تا دمای منفی ۳۷ درجه، از یخ‌زدگی سیلندر در فصل زمستان جلوگیر کند. در فصل تابستان نیز تحمل تا دمای ۱۰۹ درجه از خود نشان می‌دهد. همچنین می‌توانید برای استعلام قیمت و خرید ضد یخ بهران بهمن از طریق لینک مربوطه اقدام نمایید.

 

سهم بازار شرکت نفت بهران در سال 1401

سهم بازار شرکت نفت بهران حدود ۴۰۰ هزار تن محصولات هست. بهران بیش از ۵۳% سهم بازار روانکارهای خودرو و بیش از یک سوم سهم بازار روغن‌های صنعتی را در اختیار دارد و در حال حاضر با فروش محصولات خود 9413 میلیارد تومان درآمد کسب کرده. گفتنی است این شرکت در مدت 7 ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 67 درصد افزایش فروش داشته است.

 

2. ضد یخ بهران دی

شرکت نفت بهران از دیگر برندهای بزرگ در زمینه تولید ضد یخ است. ضد یخ‌ ها دارای کاربرد متفاوتی با یکدیگر هستند. بنابراین نباید از ضد یخ خودرو سواری در ماشین سنگین استفاده کرد. بر طبق دلایل عنوان شده این گروه تصمیم به تولید ضد یخی مختص به ماشین‌آلات سنگین گرفت.

ضد یخ بهران دی، ضدیخی با پایه اتیلن گلیکول و مواد افزودنی مناسب است. این مایع با کیفیت برای سیستم خنک‌کننده خودروهای دیزلی نیمه سنگین و سنگین قابل استفاده می‌باشد. برای آگاهی بیشتر در خصوص کاربرد ضد یخ بهران دی به صفحه محصول فوق مراجعه کنید.

ضد یخ بهران دی نیز همانند ضدیخ بهران بهمن با ترکیبی از پایه اتیلن گلیکول با آب رادیات به میزان ۵۰/۵۰ می‌تواند در محدوده دمایی ( منفی ۳۷ تا ۱۰۹ درجه سانتی‌گراد ) از یخ‌زدگی موتور و رادیاتور در فصل سرما و فصل گرما جلوگیری کند. لازم به ذکر است فرمول بهران دی به گونه‌ای است تا در تمام فصول سال بتواند به کارکرد وسیله نقلیه شما کمک کند.

ضد یخ بهران دی
بنر تماس با ما ورژن 7

ضد یخ بهران دی و بهران بهمن در چه خودروهایی کاربرد دارند؟

این دو ضد یخ محصولی از شرکت نفت بهران و از محبوب‌ترین ضد یخ‌های تولید شده در کشور است. هر دو این محصولات به واسطه فرمولاسیون ویژه در تمامی فصول سال کارایی دارند. ضد یخ بهران بهمن در خودروهای دیزلی و بنزینی کاربرد دارد و در برخی مشاغل برای تجهیزات نیز استفاده می‌شود. ضد یخ بهران دی نیز برای استفاده در خودروهای دیزلی سنگین و نیمه سنگین و جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی کلیه قطعات خنک کننده خودرو توصیه می‌شود.

ضد یخ‌های بهران دی و بهران بهمن علاوه بر کاربرد در رنگ نیز متفاوت هستند. ضد یخ بهران دی به رنگ آبی و ضد یخ بهران بهمن به رنگ سبز فسفری است.

 

3. ضد یخ کاسپین

برند کاسپین یکی از شرکت‌های گروه صنعتی فومن شیمی است. این شرکت پس از 40 سال تجربه توانسته در زمینه فروش و توزیع انواع محصولات خودرویی و چسب در سطح کشور جایگاه بسیار قدرتمندی کسب نماید. شرکت پخش کاسپین با هدف توسعه فعالیت‌های خود و افزایش سطح خدمت‌رسانی به مشتریان اقدام به تولید و عرضه ضد یخ / ضد جوش کرد.

در همین راستا، برای اطمینان از کیفیت براساس آخرین پارامترهای استاندارد خودروها ضدیخ کاسپین مورد تست و آنالیز قرار گرفت. پس از مقایسه آنالیزهای انجام‌ گرفته مشخص شد کیفیت ضدیخ کاسپین در سطح بالایی از استاندارد قرار دارد. برای اینکهاطلاعات بیشتری در خصوص کیفیت ضد یخ کاسپین به دست آورید، وارد لینک فوق شوید.

ضد یخ کاسپین

سهم بازار ضد یخ کاسپین در سال 1401

شرکت فومن شیمی بیش از ۴ دهه است که سهم اصلی بازار کشور را در اختیار دارد. همچنین یکی از پویاترین واحدهای بخش خصوصی است. همانطور که در سایت رسمی شرکت پخش کاسپین ذکر شده است، هدف این گروه رسیدن به خودکفایی صنعتی و رفع نیازمندی‌های کشور است. بر همین اساس این شرکت گامی موثر جهت رشد کمی و کیفی تولیدات داخلی و بازارهای خارج از کشور برداشته. به گونه‌ای که امکان حضور و رقابت با محصولات مشابه خارجی و همچنین ارائه خدمات را دارد. منطقی است در شش ماهه دوم سال بنرهای تبلیغاتی ضدیخ کاسپین رو در سطح شهر بیشتر ببینیم. بر همین اساس و به نقل قول از آقای دکتر قاسم نژاد مدیر عامل محترم شرکت پخش کاسپین، ضد یخ کاسپین بیش از 30% سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

 

دسته‌بندی محصولات فومن شیمی

در حال حاضر فعالیت شرکت، توزیع و فروش محصولات در دو گروه کالایی به شرح ذیل است:

  1. گروه خودرویی شامل محصولات ضدیخ، انواع مکمل‌های سوخت، روغن ترمز، روغن موتور، روغن فرمان، واسکازین، روغن هیدرولیک، اسپری داشبورد، شیشه شوی، تسمه، لنت ترمز و سایر محصولات اتومبیل با برندهای فومن شیمی، کاسپین.
  2. گروه چسب شامل محصولات آهن، PVC، سیلیکون، همه کاره، واشر‌ساز، قطره‌ای، چوب و موکت

به نقل قول از شرکت پخش کاسپین، این شرکت همواره در تلاش است تا با کیفیت‌ترین محصولات مورد نیاز جامعه برای توزیع و فروش را ارئه دهد. توجه به نیاز مشتریان، ارائه خدمات سریع و با کیفیت و احترام به حقوق مشتریان و مصرف کنندگان از اصولی‌ترین ارزش‌های شرکت پخش کاسپین است. در صورتی که قصد خرید ضد یخ کاسپین، ضد یخ بهران دی و ضد یخ بهران بهمن را دارید با مشاورین ما در اوستا صنعت تماس بگیرید.

سوالات متداول

ضد یخ کاسپین، ضد یخ بهران دی و ضد یخ بهران بهمن

به نقل قول از آقای دکتر قاسم نژاد مدیر عامل محترم شرکت پخش کاسپین، ضد یخ کاسپین در حدود بیش از 30% سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

هر دو این محصولات به واسطه فرمولاسیون ویژه در تمامی فصول سال کارایی دارند. ضد یخ بهران بهمن در خودروهای دیزلی و بنزینی کاربرد دارد و در برخی مشاغل برای تجهیزات نیز استفاده می‌شود. ضد یخ بهران دی نیز برای استفاده در خودروهای دیزلی سنگین و نیمه سنگین و جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی کلیه قطعات خنک کننده خودرو توصیه می‌شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *