بلاگ

تفاوت روغن بهران بندر ویژه 50 با بندر 50

تفاوت روغن بهران بندر ویژه 50 با بندر 50

تفاوت روغن بهران بندر ویژه 50 با بندر 50 پرسشی است که در ذهن مخاطبان بسیاری وجود دارد و با توجه به اهمیت کاربرد و ویژگی‌های منحصر به فرد محصول، دانستن پاسخ این سوال بسیار حائز اهمیت است. بنا بر درخواست متعدد کاربران، امروز تصمیم داریم تا تفاوت‌های روغن بهران بندر ویژه 50 با بندر 50 را با یکدیگر بررسی کنیم.

 

روغن بهران بندر 50

شرکت نفت بهران، در ابتدا در زمینه روغن‌های موتور دیزلی، روغنی با نام ” روغن موتور دیزلی بهران بندر 50 ” را روانه بازار کرد. این روغن یکی از روغن‌های پرفروش‌ موتور دیزلی هم رده خود محسوب می‌شود. سطح کیفی محصول فوق CF بوده و با استفاده از روغن پایه معدنی و مواد افزودنی مرغوب تهیه می‌شود. همانطور که از نامش پیداست، جز بهترین روغن‌های تک گرید موجود در بازار است.
روغن بهران بندر 50 برای روانکاری انواع موتورهای دیزلی چهار زمانه، سوپر شارژ، توربو شارژ، تنفس طبیعی و همچنین برای ماشین‌آلات سنگین راه‌سازی و موتورهای دیزلی دریایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین به دلیل عملکرد مناسب این روغن در داخل و خارج از شهر، پروژه‌های ساختمانی و معادن از سری روغن موتورهای  دیزلی کم آلاینده است.
روغن بهران بندر 50 دارای مزایای بی‌شماری است که از جمله مزایا می‌توانیم به کنترل کف، پایداری اکسیداسیون، پراکندگی دوده و کنترل ضخیم شدن روغن، کنترل رسوب پیستون در دمای بالا، محافظت از لجن در دمای پایین، مقاومت در شرایط عملیاتی دشوار، محافظت از خوردگی و زنگ‌زدگی اشاره کنیم. همچنین استفاده از روغن موتور دیزلی بهران بندر 50، دیرتر بخار شده و مدت زمان تعمیرات اساسی موتور را بهینه می‌کند. این امر موجب عمر طولانی‌تر موتور و در عین حال کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری می‌گردد.
این محصول در شرایط عملیاتی سخت و تحت فشار خاصیت خود را از دست نداده و جز مقاوم‌ترین روغن‌های تک درجه‌ای محسوب می‌شود. همچنین با توجه به نقطه اشتعال بالا در بهران بندر 50، در هوای سرد به روشن شدن موتور کمک زیادی می‌کند. جالب است بدانید با توجه به خاصیت پاک کنندگی بالای این محصول، استفاده از این روغن در موتور مانع از ایجاد رسوب و آلودگی بر روی بدنه موتور و قطعات موتور می‌شود. برای خرید روغن بهران بندر 50 به صفحه محصول آن مراجعه کنید.

 

ویژگی‌های روغن بهران بندر 50

  • روانکاری بالا و مناسب در دماهای بالا و پایین
  • کاهش مصرف روغن
  • نقطه اشتعال بالا
  • محافظت بالا در برابر آب و هوا نامناسب
  • کنترل و پایداری در برابر تشکیل کف
  • محافظت در برابر زنگ زدگی و خوردگی
  • پایداری در برابر اکسیداسیون
  • کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری
  • خاصیت خوب پاک‌ کنندگی
  • پایداری در شرایط عملیاتی سخت

 

مشخصات و دیتاشیت بهران بندر 50

بهران بندر 50

روغن بهران بندر ویژه 50

پر واضح است که با مرور زمان و اطلاع از نیاز مشتریان، هر برندی درصدد بهبود عملکرد محصولات خود برمی‌آید. یکی از محصولاتی که شرکت نفت بهران تصمیم به بهبود کارایی و ویژگی‌های آن گرفت، بهران بندر 50 بود. شرکت نفت بهران با توجه به کاربردی بودن روغن موتور دیزلی بهران بندر 50 تصمیم به بهبود ویژگی‌های محصول نمود. در نتیجه روغنی مقاوم‌تر را با نام ” روغن بهران بندر ویژه 50 ” روانه بازار کرد.
تفاوت روغن بندر 50 و روغن بندر ویژه 50 در دو ویژگی است: نقطه اشتعال و نقطه ریزش. به طوری‌که نقطه اشتعال بندر 50، عدد 250 درجه سانتی‌گراد و بندر ویژه 50 عدد 242 درجه سانتی‌گراد است. همچنین نقطه ریزش بندر 50 منفی 9 درجه سانتی‌گراد و بندر ویژه 50 منفی 12 درجه سانتی‌گراد است. برای مشاهده ویژگی‌های محصول روغن بهران بندر ویژه 50 کلیک نمایید.
حال که به بررسی این دو محصول پرداختیم، دانستیم که شرکت نفت بهران با تقویت ویژگی‌های بارز روغن بهران بندر 50 محصول فوق را با نامی جدید و شایسته کیفیت کنونی، به نام روغن بهران بندر ویژه 50 تهیه و توزیع کرد.

ویژگی‌های روغن بهران بندر ویژه 50 با بندر 50
بنر تماس با ما ورژن 7

مشخصات و دیتاشیت بهران بندر ویژه 50

بهران بندر ویژه 50

تفاوت روغن بندر 50 و بندر ویژه 50 نسبت به مظروف و قیمت

بندر 50 و بندر ویژه 50 هر دو دارای مظروف 20 و 208 لیتری هستند و از این نظر هیچ تفاوتی باهم ندارند. اگر بخواهیم این دو روغن را از نظر قیمت بررسی کنیم، بندر ویژه 50 همیشه کمی گرانتر از بندر 50 است. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که شرکت نفت بهران تمایل دارد بیشتر روی تولید و فروش بندر ویژه 50 کار کند و عملا تولید بندر 50 را متوقف کرده است.

با توجه به درخواست خرید بالا مشتریان از محصول فوق، پیشنهاد می‌شود قبل از ثبت سفارش، به منظور اطمینان خاطر و چک کردن موجودی انبار با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
نکته شاخص و قابل تامل دیگر در خصوص این محصول، قیمت آن است که با توجه به نوسانات بازار روانکارهای صنعتی، دیزلی و موتوری، برای استعلام قیمت روغن موتور دیزلی بهران بندر ویژه 50 با ما در ارتباط باشید.

مظروف و قیمت روغن بهران بندر 50 و بندر ویژه 50

جمع بندی

با مقایسه دو روغن بندر 50 و بندر ویژه 50 پی به تفاوت‌هایی مابین این دو محصول بردیم. نقطه اشتعال، نقطه ریزش، قیمت و مظروف بسته بندی از جمله آنهاست. با بررسی ویژگی‌های این دو روغن، می‌توانیم بهبود در عملکرد را شاهد باشیم. به صورتی‌ که نقطه اشتعال بندر 50، عدد 250 درجه سانتی‌گراد و بندر ویژه 50 عدد 242 درجه سانتی‌گراد است. همچنین نقطه ریزش بندر 50 منفی 9 درجه سانتی‌گراد و بندر ویژه 50 منفی 12 درجه سانتی‌گراد است. 

در خصوص مظروف بسته بندی، همانطور که پیش‌تر نیز به آن اشاره شد، هر دو دارای مظروف 20 و 208 لیتری هستند و از این نظر هیچ تفاوتی باهم ندارند. اما قیمت بندر ویژه 50 همیشه کمی گرانتر از بندر 50 است. البته این نکته را نباید نادیده گرفت که شرکت نفت بهران تمایل دارد بیشتر روی تولید و فروش بندر ویژه 50 کار کند و عملا تولید بندر 50 را متوقف کرده است.

با اطلاع از تمام ویژگی‌های این دو محصول، روغن بندر ویژه 50 نشان دهنده جهش تولیدات این برند نسبت به سایر برندها بوده و نمایانگر بهبود سطح کیفی محصول است. در واقع با توجه به مزایایی از جمله مهار اکسیداسیون، کنترل تشکیل رسوب و لجن، جلوگیری از ایجاد کف و مهار خوردگی و زنگ زدگی می‌توان به فروش زیاد این محصول فوق العاده در بین مشتریان پی برد. ما همیشه در تلاش هستیم تا با با تکمیل اطلاعات شما کاربران، سوالات شما در حوزه روانکارها را پاسخ دهیم تا بتوانید تصمیم درست‌تری در انتخاب محصول و برند مورد نظر خود داشته باشید.

سوالات متداول

نقطه اشتعال، نقطه ریزش، قیمت و مظروف بسته بندی:
1. نقطه اشتعال بندر 50، عدد 250 درجه سانتی‌گراد و بندر ویژه 50 عدد 242 درجه سانتی‌گراد است.
2. نقطه ریزش بندر 50 منفی 9 درجه سانتی‌گراد و بندر ویژه 50 منفی 12 درجه سانتی‌گراد است.
3. هر دو دارای مظروف 20 و 208 لیتری هستند.
4. قیمت بندر ویژه 50 همیشه کمی گرانتر از بندر 50 است.

  • روانکاری بالا و مناسب در دماهای بالا و پایین
  • کاهش مصرف روغن
  • نقطه اشتعال بالا
  • محافظت بالا در برابر آب و هوا نامناسب
  • کنترل و پایداری در برابر تشکیل کف
  • محافظت در برابر زنگ زدگی و خوردگی
  • پایداری در برابر اکسیداسیون
  • کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری
  • خاصیت خوب پاک‌ کنندگی
  • پایداری در شرایط عملیاتی سخت

روغن بهران بندر ویژه 50 در بازار با بسته بندی‌ 20 لیتری به فروش می‌رسد.

قیمت بندر ویژه 50 همیشه کمی گرانتر از بندر 50 است. با این حال برای استعلام قیمت روغن موتور دیزلی بهران بندر ویژه 50 با شماره‌ 02147630000 تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *