Showing all 7 results

نمایش 16 32 64

تکامل تجهیزات در صنعت مکانیک، منجر به ایجاد شرایط سخت‌تری برای خدمات روانکارها می‌شود. گریس‌های نسوز دما بالا برای مقاومت در برابر دماهای بالا فرموله شده‌اند. اوستا صنعت، نمایندگی فروش اینترنتی گریس نسوز دما بالا در ایران است.

این شرکت با ارائه انواع گریس نسوز در ایران بالای درجه یک، از سراسر ایران سفارش دریافت می‌کند و در کمترین زمان ممکن محصولات را ارسال می‌کند و به دست مشتریان عزیز می‌رساند. این شرکت با جمع‌آوری مطالبی مفید در خصوص این گریس و انواع آن، به شما مخاطبان عزیز کمک می‌کند تا گریس نسوز دما بالای اصل را از غیر اصل آن تشخیص دهید و در صورت نیاز، بهترین نوع آن را خریداری نمایید. با ما همراه باشید.

گریس نسوز دما بالا

برای تعریف بهتر، باید گفت که این گریس‌ها اجازه می‌دهند که یک لایه روان‌کننده حفظ شود و ویسکوزیته ظاهری مورد نیاز برای عملکرد صحیح تجهیزات را فراهم می‌کند، به خصوص اگر در شرایط مربوط به بارهای سنگینی باشد که گرما ایجاد می‌کند. معیارهای زیادی برای انتخاب گریس با دمای بالا برای تجهیزات گرم و روغن‌کاری شده با گریس وجود دارد.

گریس‌های دمای بسیار بالا یا دماهای فوق‌العاده بالا را می‌توان در دمای مداوم ≥120 درجه سانتی‌گراد در سرویس استفاده کرد که می‌توانند اوج دمای 1400 درجه سانتی‌گراد را تحمل کنند. این شرایط به ترکیبات و اصلاحات شیمی خاصی نیاز دارد که با گریس‌های معدنی سنتی بسیار متفاوت است.

کاربردهای گریس دما بالا

بیایید با این سوال شروع کنیم. گریس با دمای بالا برای چه مواردی استفاده می‌شود؟ گریس‌های با دمای بالا به ویژه برای روانکاری عناصری مانند: بلبرینگ‌های غلتکی که در شرایط سخت کار می‌کنند، مناسب هستند.

  • بلبرینگ‌های آسیاب نورد
  • بلبرینگ فن فر
  • بلبرینگ دستگاه چسب
  • ایستگاه‌های آسفالت مخلوط گرم
  • تجهیزات خرد کردن و غربالگری
  • قفسه‌های کوره و غلتک‌های اجاق گاز

از انواع مختلف گریس دما بالا می‌توان به گریس نسوز 500 درجه اشاره داشت. پرفروش‌ترین گریس نسوز 500 درجه را از طریق لینک فوق می‌توانید ببینید.

گریس نسوز دما بالا چه رنگی است؟

قرمز: اگرچه هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد، اما قرمز می‌تواند نشان‌دهنده گریس برای دماهای بالا، آبی برای دمای سرد و سبز برای گریس‌های دوستدار محیط‌زیست باشد.

برای خرید انواع گریس نسوز 300 درجه، گریس نسوز 600 درجه و … از اوستا صنعت روی صفحه خود محصول کلیک کنید.

انواع گریس نسوز دما بالا

اگر بخواهيم انواع گريس نسوز دما بالا را بشناسيم بهتر است بدانیم آنها ویژگی‌هایی مانند مقاومت بالا در برابر سایش، حفاظت خوب در برابر خوردگی، کارایی در بازه دمایی وسیع و طولانی مدت را دارند. در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی چند نمونه گریس نسوز با دمای بالا بپردازیم: 

  • گریس مولیکوت اچ اس سی پلاس

یک گریس ضد خوردگی دما بالا با‌ کیفیت و عملکرد مناسب بوده و برای بازه دمایی 30- تا 1100 درجه سانتی‌گراد بهینه سازی شده است. این گریس با ترکیب روغن پایه معدنی، مس، مواد جامد سفید رنگ و تغلیظ‌کننده‌های مرغوب تولید می‌شود. گریس مولیکوت HSC Plus Paste در پیچ های‌ناودانی در توربوشارژر موتورهای دیزلی، توربین‌های صنعتی، اتصالات فلنجی در مواد شیمیایی و پتروشیمی کاربرد دارد.

  • گریس مولی اسلیپ CERAMSLIP

این گریس، با روغن پایه تمام مصنوعی و مواد افزودنی ویژه، برای دماهای 100- تا 1500 درجه سانتی‌گراد تولید شده است. در برابر فشار و حرارت بالا بسیار مقاوم است، برای کلیه ناودانی‌ها، ترمزها، مهره، پیچ و اتصالات رزوه‌دار مناسب بوده و در شرایط عملیاتی سخت قابل استفاده است.

  • گریس مولی اسلیپ فرواسلیپ FERROSLIP

این نوع گریس، با روغن پایه معدنی مرغوب همراه ذرات میکونیزه، برای دماهای 100- تا 1400 درجه سانتی‌گراد تولید شده است. در شرایط عملیاتی سخت با فشار بالا با سرعت پایین بسیار کارآمد است و برای انواع کوپلینگ‌ها، نازل‌ها، فلنج‌ها، پیچ‌ها و انواع اتصالات مناسب است. همچنین بر روی فولاد ضد زنگ و سایر فلزات سخت مانند تیتانیوم قابلیت استفاده دارد و هیچ‌گونه سولفید، سرب، مس، کلر و یا نیکلی در ترکیبات خود ندارد.

  • گریس مولی اسلیپ کوپا اسلیپ COPASLIP

گریس مولی اسلیپ کوپا اسلیپ COPASLIP، با روغن پایه نیمه مصنوعی و مواد افزودنی ویژه و برای دماهای 40- تا 1100 درجه سانتی‌گراد تولید شده است. برای محافظت بست‌ها در برابر تشنج ناشی از دما و فشار بالا بسیار مناسب است و در شرایط عملیاتی سخت، تحت دمای بسیار بالا استفاده می‌شود.

  • گریس مولیکوت اچ تی پی Molykote HTP

این نوع گریس، با روغن پایه معدنی و مواد افزودنی ویژه، برای دماهای 20- تا 1150 درجه سانتی‌گراد تولید شده است. برای روانکاری ابزارهای صنعتی و در پرس‌های جریان داغ و نورد گرم برش‌ها بسیار مناسب است.

  • گریس مولیکوت پی Molykote P-37

این نوع گریس نیز، با روغن پایه معدنی و مواد افزودنی ویژه، برای دماهای 40- تا 1400 درجه سانتی‌گراد تولید شده است. در ترکیبات خود هیچ‌گونه کلر، سرب، نیکل، گوگرد و یا فلوئوری ندارد و برای توربین‌های گاز و بخار نیروگاه‌های برق و پیچ و مهره‌های سنگین مناسب است.

راهنمای انتخاب

همان‌طور که گفتیم، امروزه بیشتر صنایع دارای فرآیندهایی هستند که به ماشین‌آلاتی نیاز دارند تا در دماهای بالا کار کنند. این مسئله به روان‌کننده‌های خاصی نیاز دارند که می‌توانند با حفظ خواص روانکاری خود، تمیز نگه‌داشتن سیستم و ارائه عمر مفید و طولانی، دماهای عملیاتی شدید را تحمل کنند. هدف نهایی، حفظ قابلیت اطمینان بالای دستگاه در عین کنترل هزینه‌های نگهداری است. در بسیاری از موارد، یک روان‌کننده مصنوعی ممکن است بهترین انتخاب باشد.

عملکرد در دمای بالا

دمای کارکرد روانکار به عوامل مختلفی مانند گرمای تولید شده در داخل و اطراف دستگاه بستگی دارد. گرما همچنین ممکن است در نتیجه شرایط عادی یا غیر طبیعی ایجاد شود.

شرایط عادی یا مورد انتظار شامل محیط دستگاه (فرایند تولید و شرایط آب و هوایی)، کار مکانیکی انجام‌شده توسط دستگاه، عمل احتراق در دستگاه‌های احتراق داخلی و اصطکاک سیال داخلی روانکار می‌شود. شرایط غیرعادی نیز شامل یک مشکل مکانیکی غیرمعمول، بار یا سرعت بیش از حد، ویسکوزیته روان‌کننده بسیار کم یا زیاد و یک ماده عایق ناقص است.

همچنین اگر نمی‌دانید مناسب‌ترین گریس برای بلبرینگ‌هایی با سرعت‌بالا چیست و باید چه ویژگی‌هایی را داشته باشد؟ مشخصات و ویژگی‌های گریس دور بالا مخصوص بلبرینگ را مطالعه کنید. البته این سؤال به این دلیل است که در صنعت Bearing به خاطر سرعت بالای بلبرینگ‌ها و نیاز آن‌ها به گریس، این امکان وجود دارد که گریس پخش شده و بلبرینگ از روان‌کننده شود.

دلایل انتخاب روان‌کننده با دمای بالا

قبل از شروع فرآیند انتخاب روانکاری، مهم است که دلیل اصلی نیاز به روانکار با دمای بالا را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، ممکن است این امر، نیاز سازنده اصلی تجهیزات باشد. این بدان معنی است که یک مارک خاص یا نوع روان‌کننده توسط سازنده اصلی تجهیزات با نتایج تأیید شده، آزمایش شده است.

در بسیاری از موارد، این یک شرط برای گارانتی است، بنابراین پیشنهاد می‌شود از نوع روان‌کننده توصیه‌شده استفاده کنید. همچنین در هر موقعیت، شرایط عملیاتی را بررسی کنید تا از مطابقت آن‌ها با آنچه سازنده اصلی تجهیزات انتظار دارد، اطمینان حاصل کنید. دلیل دیگری که ممکن است یک گریس بالای هزار درجه انتخاب شود، وضعیت غیرعادی دستگاه است.

با این حال، در حالی که یک روان‌کننده با عملکرد بهتر ممکن است به کاهش مشکل کمک کند، اصلاح علت اصلی مشکل ضروری‌تر است. شرایط عملیاتی جدید یا استفاده از یک فناوری جدید نیز همراه با تمایل به افزایش عملکرد برای افزایش قابلیت اطمینان، ممکن است انگیزه‌ای برای استفاده از روانکارهای با دمای بالا باشد.

بهترین گریس نسوز دما بالا

بهترین گریس‌ بالای 1000 درجه سانتی‌گراد، عبارت‌اند از:

  • گریس مولیکوت HSC Plus Paste
  • گریس مولی اسلیپ molyslip copaslip

  • گریس مولیکوت پی Molykote P-37

فروش گریس نسوز دما بالا

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت گریس نسوز دما بالا و مشخصات انواع آن، در قسمت ” درخواست پیش‌فاکتور محصولات”، شماره تلفن خود را وارد نمایید. پس از آن در عرض 8 دقیقه کارشناسان اوستا صنعت با شما تماس خواهند گرفته و شما را راهنمایی خواهند کرد.

اوستا صنعت تجربه خرید آنلاین انواع روغن صنعتی را برای مشتریان عزیز در سراسر ایران فراهم کرده است. فروش آنلاین گریس نسوز دما بالا در این شرکت به ساده‌ترین روش ممکن قابل انجام است. توصیه می‌شود در صورت وجود هر سؤال یا ابهامی در خصوص خرید، با کارشناسان این مجموعه مشورت بفرمایید تا ایشان شما را راهنمایی نمایند.

سوالات متداول

برای اطلاع از قیمت‌ها، ابتدا نوع کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد با کارشناسان تماس بگیرید.

شمار تماس خود را در بخش “درخواست پیش فاکتور” وارد کنید و منتظر تماس کارشناسان بمانید.

گریس‌ با دمای بالا برای روانکاری عناصری مانند: بلبرینگ‌های غلتکی که در شرایط سخت کار می‌کنند، مناسب است.